FAQ
OSHEE Bieg Nocny na 10 km
Przed skontaktowaniem się z Organizatorem, prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższą listą najczęściej zadawanych pytań oraz z Regulaminem Imprezy.
REJESTRACJA I ZGŁOSZENIA
W jaki sposób mogę zapisać się do udziału w biegu?
W pierwszej kolejności należy dokonać rejestracji w systemie DATASPORT na stronie Rejestracja. Następnie, również w systemie DATASPORT, należy zalogować się na swoje konto i wybrać z listy bieg, do udziału w którym chcemy się zapisać, bądź przejść bezpośrednio na dedykowaną stronę zapisów do OSHEE Biegu Nocnego na 10 km poprzez kliknięcie „Zapisz się”.
W jaki sposób mogę zarejestrować się do systemu DATASPORT?
Rejestracja do systemu DATASPORT jest możliwa poprzez stronę REJESTRACJI.
Po rejestracji nie przyszedł mi link aktywacyjny./Mam problem z aktywacją./ Link jest niepoprawny.
Prosimy o wysłanie opisu problemu do firmy obsługującej system zapisów na adres: biuro@datasport.pl podając swoje imię, nazwisko i adres mailowy, który został podany przy zakładaniu konta w systemie.
Formularz zapisów/zapłaty nie wyświetla się poprawnie.
Prosimy o wysłanie opisu problemu do firmy obsługującej system zapisów na adres: biuro@datasport.pl. Mile widziane są zrzuty ekranu obrazujące problem.
Do kiedy prowadzone są zapisy internetowe?
11 marca wyczerpany został limit uczestników OSHEE Biegu Nocnego na 10 km – na liście startowej znajduje się 7000 osób. Tym samym zapisy internetowe zostały zakończone. Zgłoszenia nie będą też przyjmowane w Biurze Zawodów na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana, gdzie 4 i 5 kwietnia zarejestrowanych do udziału w imprezie zapraszamy po odbiór pakietów startowych.
Czy mogę zapisać się do udziału w biegu, jeśli zapisy elektroniczne już się skończyły, ale limit startujących nie został wyczerpany?
11 marca wyczerpany został limit uczestników OSHEE Biegu Nocnego na 10 km – na liście startowej znajduje się 7000 osób. Tym samym zapisy internetowe zostały zakończone. Zgłoszenia nie będą też przyjmowane w Biurze Zawodów na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana, gdzie 4 i 5 kwietnia zarejestrowanych do udziału w imprezie zapraszamy po odbiór pakietów startowych.
Czy podanie adresu e-mail jest konieczne?
Podanie adresu e-mail jest konieczne, aby założyć konto w systemie. Każdy zawodnik ma obowiązek rejestracji z użyciem indywidualnego adresu mailowego.
Podanie adresu e-mail jest także niezbędne w celu otrzymania indywidualnego kodu QR z systemu zgłoszeniowego niezbędnego do obioru pakietu.
Czy podanie numeru telefonu jest konieczne?
Podanie numeru telefonu jest konieczne w celu: otrzymania indywidualnego kodu QR z systemu zgłoszeniowego niezbędnego do obioru pakietu przez sms (wyłącznie polskie sieci komórkowe), otrzymania wyniku/międzyczasów przez sms, otrzymywania ważnych informacji dotyczących organizacji biegu, a przede wszystkim zapewnienia sprawnego kontaktu organizatora z zawodnikiem.
Co to jest numer ICE?
Jest to numer telefonu do osoby, którą należy powiadomić w razie wypadku (z angielskiego In Case of Emergency). Prosimy nie wpisywać jako numer ICE swojego numeru telefonu.
Czy muszę podawać nazwę klubu macierzystego?
Nie jest to konieczne. Można pozostawić puste pole.
Czy mogą startować nieletni?
W biegu mogą wystartować wyłącznie osoby, które najpóźniej w dniu biegu ukończyły 18 lat. Nie ma możliwości dopuszczenia do startu osoby nieletniej, której np. „brakuje kilku dni”, „będzie na trasie towarzyszył opiekun”, „rodzic napisze zgodę na start”.
Czy są zapisy drużynowe?
Możliwe są zapisy grupowe (minimum 5 osób). Kapitan drużyny zgłasza liczbę osób w drużynie, występuje o fakturę, opłaca fakturę, po czym otrzymuje unikatowe kody, które następnie przekazuje zawodnikom. Szczegóły TUTAJ.
OPŁATA STARTOWA I NUMERY STARTOWE
Jaka jest wysokość opłaty startowej?
Wysokość opłaty jest zależna od terminu wpłaty:
90 złotych do 25 marca 2025 r. lub do momentu wyczerpania limitu startujących.
W przypadku niewyczerpania limitu startujących, w Biurze Zawodów, w dniach 4-5.04.2025 r., opłata startowa wyniesie 130 złotych.
Czy można wybrać sobie numer startowy?
Nie. Numery startowe przydzielane są losowo w Biurze Zawodów.
Jak dokonać płatności?
Bezpośrednio po zapisaniu się do udziału w biegu, zawodnik zostaje przekierowany na stronę płatności on-line (System PayU).
W przypadku zapisu w Biurze Zawodów możliwa jest płatność gotówką, jak i kartą płatniczą przy stanowisku KASA.
Czy mogę zgłosić udział a zapłacić w innym terminie?
Nie ma takiej możliwości. Opłaty należy dokonać bezpośrednio po zapisaniu się do biegu w przypadku zapisów elektronicznych. W przypadku braku wniesienia opłaty startowej, niezwłocznie po dokonaniu rejestracji, rejestracja uważana jest za nieważną.
Kiedy przydzielany jest numer startowy?
Numer startowy nadawany jest losowo w Biurze Zawodów.
Czy zostanie mi zwrócona uiszczona opłata, jeśli nie mogę wystartować?
Opłata startowa raz uiszczona nie podlega zwrotowi.
Czy mogę przepisać pakiet/przenieść opłatę startową na innego zawodnika?
Organizator dopuszcza możliwość przeniesienia opłaty startowej na innego zawodnika, przeniesienia opłaty startowej można dokonać w formie cesji najpóźniej do dnia 31 marca 2025 r. Koszt takiej operacji to 20 złotych.
Jak dokonać przeniesienia opłaty startowej?
Taka opcja jest dostępna na profilu zawodnika w zgłoszeniu do OSHEE Biegu Nocnego na 10 km (Datasport.pl, opcja „Dokonaj cesji”). Przeniesienia opłaty startowej można dokonać w formie cesji najpóźniej do końca dnia 31 marca (wykonanie opłaty oraz rejestracja nowego zawodnika). Opłata manipulacyjna za przeniesienie opłaty startowej wynosi 20,00 złotych i jest bezzwrotna. Po uiszczeniu opłaty zostanie wygenerowany automatycznie link (wysłany na adres e-mail zgodny z profilem) do przekazania nowemu zawodnikowi. Organizator nie pośredniczy w ewentualnych rozliczeniach między zawodnikami.
Czy mogę przenieść opłatę na inną imprezę/na kolejną edycję tej imprezy?
Nie. Nie ma takiej możliwości w żadnym przypadku.
Kto jest zwolniony z opłaty startowej?
Z opłaty startowej zwolnione są:
- osoby z niepełnosprawnościami,
- osoby zaproszone przez Dyrektora Biegu,
- pacemakerzy,
- wolontariusze pracujący przy organizacji imprezy przez co najmniej 8 godzin.
Jaki trzeba mieć stopień niepełnosprawności, by być zwolnionym z opłaty?
Każda osoba z niepełnosprawnością posiadająca oficjalny dokument potwierdzający status osoby z niepełnosprawnością, tj. orzeczenie o niepełnosprawności wydane przez Instytucję Orzekającą, jest zwolniona z opłaty startowej.
Wspomniany dokument należy przedstawić w Biurze Zawodów przy weryfikacji.
Czy osoby, które ukończyły 60 lat są zwolnione z opłaty?
Nie.
Czy Karta Dużej Rodziny (ogólnopolska) jest podstawą uzyskania zniżki?
Nie. Tylko uczestnicy programu Krakowska Karta Rodzinna 3+ mogą uzyskać zniżkę na udział w biegu. Kartę należy przedstawić w Biurze Zawodów przy weryfikacji. Weryfikacja osób korzystających ze zniżki odbędzie się na wyznaczonym do tego stanowisku.
Skorzystanie ze zniżki dla posiadaczy Krakowskiej Karty Rodzinnej jest możliwe wyłącznie przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej na cele osobiste, a nie podmiotu gospodarczego.
Czy przy zapisach grupowych uwzględniane są zniżki i zwolnienia z opłaty?
Tak, w przypadku grup powyżej 10 osób zniżka wynosi 10% obowiązującej kwoty opłaty startowej. Szczegóły zgłoszenia drużynowego dostępne są w instrukcji: https://biegnocny.pl/zapisy-druzynowe?hl=pl.
LISTA STARTOWA I KOREKTA ZGŁOSZENIA
Chcę zmienić dane na liście startowej. Co mam zrobić?
Do momentu, gdy możliwe są zapisy elektroniczne dane można zmienić poprzez wysłanie wiadomości na adres zapisy@zis.krakow.pl podając swój adres mailowy i dane, które mają zostać zmienione.
Nie ma możliwości zmiany imienia, nazwiska i daty urodzenia zapisanego zawodnika (poza uzasadnionymi przypadkami, np. zmiana nazwiska po ślubie, urzędowa zmiana imienia/nazwiska, należy wówczas przedstawić odpowiednie dokumenty).
Po zamknięciu zapisów zmiana danych możliwa jest wyłącznie w Biurze Zawodów na stanowisku pomocy/„Help desk”.
Jak przypisywane są kategorie wiekowe?
W systemie rejestracyjnym kategoria wiekowa jest przydzielana automatycznie, na podstawie roku urodzenia.
Czy mogę zmienić strefę startową?
Tak. W tym celu prosimy napisać e-mail na adres zapisy@zis.krakow.pl, podając strefę, w której zawodnik chce startować. Jest to możliwe do momentu zakończenia zapisów on-line.
Jaki jest limit startujących?
Limit startujących wynosi 7000 uczestników.
FAKTURY
Jak dostać fakturę?
Otrzymanie faktury jest możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy prośba o wystawienie faktury zostanie zaznaczona w formularzu zgłoszeniowym oraz zostaną w nim wskazane poprawne i kompletne dane, na jakie ma zostać wystawiona faktura. Dane do faktury można podać wyłącznie przed uiszczeniem opłaty startowej. Faktura wystawiona na osobę fizyczną wysyłana jest na adres e-mail zawodnika. Faktura wystawiona na firmę/stowarzyszenie/klub wysyłana jest na adres podmiotu, na który została wystawiona.
Wysłanie faktury drogą elektroniczną będzie możliwe po uzyskaniu indywidualnej zgody wyrażonej przez osoby reprezentujące firmę/stowarzyszenie/klub, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Wysłałam/wysłałem prośbę o fakturę, kiedy i jak ją otrzymam?
Faktura wystawiona na osobę fizyczną wysyłana jest na adres e-mail zawodnika przez Dział Księgowości. Faktura wystawiona na firmę/stowarzyszenie/klub wysyłana jest pocztą na adres podmiotu, na który została wystawiona.
Wysłanie faktury „na firmę” drogą elektroniczną będzie możliwe po uzyskaniu indywidualnej zgody wyrażonej przez osoby reprezentujące firmę/stowarzyszenie/klub, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Czy zakup opłaty startowej ze zniżką Krakowskiej Karty Rodzinnej może być udokumentowane fakturą?
Skorzystanie ze zniżki dla posiadaczy Krakowskiej Karty Rodzinnej jest możliwe wyłącznie przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej na cele osobiste, a nie podmiotu gospodarczego. Taka opłata może być udokumentowana fakturą VAT na osobę fizyczną.
Czy można otrzymać fakturę zbiorczą?
Fakturę zbiorczą można otrzymać w przypadku gdy wszystkie wpłaty osób, których ma dotyczyć faktura zaksięgowane będą w tym samym dniu i na tę samą kwotę opłaty startowej za tą samą imprezę.
Firma chce zapłacić za mnie. Czy jest to możliwe?
Przedpłata dokonana przez firmę jest możliwa wyłącznie w przypadku zapisów grupowych, tj. gdy firma wykupuje co najmniej 5 miejsc.
W innym przypadku każdy zawodnik płaci indywidualnie i na podstawie dowodu wpłaty może otrzymać fakturę na firmę.
PACEMAKERZY
Kim jest pacemaker?
Pacemaker prowadzi grupę zawodników na określony czas.
Jak rozpoznać pacemakera?
Każdy pacemaker ubrany jest w koszulkę z napisem „pacemaker” oraz czasem, na który prowadzi grupę. Dodatkowo, posiada baloniki opisane czasem, na który prowadzi.
BIURO ZAWODÓW I PAKIETY STARTOWE
Gdzie znajduje się Biuro Zawodów?
Biuro Zawodów znajduje się w holu pod trybuną wschodnią Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana przy ul. Reymonta 20. Wejście znajduje się od ul. Reymana.
W jakich dniach i godzinach czynne jest Biuro Zawodów?
4 kwietnia 2025 r. w godz. 16:00-20:00
5 kwietnia 2025 r. w godz. 7:00-19:00
Co zawiera pakiet startowy?
Naklejkę na worek do depozytu, numer startowy i agrafki oraz upominki od sponsorów.
Pakiet startowy nie zawiera koszulki startowej.
Czy odbiorę pakiet po zamknięciu/przed otwarciem Biura Zawodów?
Nie ma możliwości odbioru pakietu startowego w innym terminie niż podany w regulaminie termin funkcjonowania Biura Zawodów.
Czy możliwe jest wysłanie pakietu?
Nie. Pakiety startowe nieodebrane w Biurze Zawodów nie będą wysyłane ani wydawane w terminie późniejszym.
Czy w dniu imprezy Biuro Zawodów jest otwarte?
Tak, w godzinach 7:00-19:00. W tych godzinach można odebrać pakiet startowy.
Czy w dniu zawodów zapiszę się do biegu?
Tak. Zapisy w Biurze Zawodów są możliwe w dniach 4-5 kwietnia 2025 r., w przypadku niewyczerpania limitu startujących.
W jaki sposób odbiera się pakiet startowy?
Należy zgłosić się do Biura Zawodów z kodem QR i podejść do stanowiska weryfikacji dla wybranej imprezy.
Następnie należy okazać otrzymany przez sms lub mail kod QR.
W przypadku osób zwolnionych z opłat lub uprawnionych do zniżki dodatkowo istnieje obowiązek przedstawienia dokumentu uprawniającego do zwolnienia/zniżki z opłaty startowej.
Na stanowisku weryfikacji zostanie wydany numer startowy, numer do depozytu, agrafki oraz pakiet startowy.
W przypadku braku odpowiednich dokumentów uprawniających do zwolnienia/zniżki z opłaty startowej, zawodnik/pełnomocnik zobowiązany jest dokonać dopłaty do wysokości opłaty startowej obowiązującej w Biurze Zawodów.
Szczegółowa instrukcja odbioru pakietu startowego TUTAJ.
Gdzie znajdę kod QR?
Na swoim profilu w DATASPORT. Każdy zawodnik otrzyma swój kod QR na numer telefonu oraz na adres e-mail podany przy rejestracji. Kod zostanie wysłany około 3 dni przed terminem imprezy.
Kody wysyłane będą wyłącznie na numery telefonu zarejestrowane w polskich sieciach.
Kod QR jest przypisany do konkretnego zawodnika, należy chronić swój kod przed dostaniem się w niepowołane ręce. Organizator przewiduje weryfikację zawodników na podstawie dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Organizator nie odpowiada za sytuację, gdy na podstawie kodu QR pakiet startowy zostanie odebrany przez nieuprawnioną osobę.
Czy kod QR musi być wydrukowany?
Nie, może być pokazany na telefonie, tablecie, innym urządzeniu.
Nie dostałem kodu QR/Nie otwiera mi się/Nie mam kodu. Co robić?
W Biurze Zawodów należy z dokumentem tożsamości zgłosić się do stanowiska pomocy/ „Help desk”.
Chcę zmienić dane. Co mam zrobić?
Należy napisać wiadomość na zapisy@zis.krakow.pl lub w Biurze Zawodów należy zgłosić się z dokumentem tożsamości do stanowiska pomocy/„Help desk”.
Chcę się zapisać na imprezę w Biurze Zawodów. Co zrobić?
Jeśli nie został wyczerpany limit miejsc podczas rejestracji on-line, to istnieje możliwość zapisania się w Biurze Zawodów w dn. 4-5 kwietnia 2025 r.
W celu uiszczenia opłaty startowej należy zgłosić się do Kasy, a następnie z dokumentem tożsamości do stanowiska pomocy/„Help desk”.
W przypadku zawodników zwolnionych z opłaty należy zgłosić się bezpośrednio do stanowiska pomocy/„Help desk”.
Co trzeba mieć przy sobie, by odebrać pakiet?
Aby dokonać weryfikacji i odebrać pakiet startowy, należy w Biurze Zawodów przy stanowisku weryfikacji okazać kod QR oraz dokument tożsamości ze zdjęciem.
Dodatkowo, w przypadku zniżek lub zwolnienia z opłaty należy mieć ze sobą również dokument uprawniający do zniżki/zwolnienia z opłaty (tj. karta programu KKR3+, orzeczenie o niepełnosprawności lub legitymację osoby niepełnosprawnej, audiogram).
Kiedy pokazać wymagane dokumenty?
Podczas weryfikacji w Biurze Zawodów.
Karta programu KKR 3+ oraz osoby z niepełnosprawnościami na dedykowanym stanowisku weryfikacji lub przy stanowisku pomocy/„Help desk” w przypadku nowego zapisu.
Czy ktoś może odebrać pakiet w moim imieniu?
Tak. Podczas rejestracji w formularzu zgłoszeniowym zawodnik podaje imię, nazwisko, e-mail oraz numer telefonu pełnomocnika, który odbierze jego pakiet startowy. Dane te można zmienić do dnia 11 kwietnia. Wskazana osoba otrzyma kod QR uprawniający do odbioru pakietu.
Czy konieczne jest upoważnienie na piśmie, podpisanie upoważnienia/oświadczenia w Biurze Zawodów?
Nie. Dane pełnomocnika należy podać w formularzu zgłoszeniowym. Można je uzupełnić do dnia 2 kwietnia 2025 r. Brak tych danych uniemożliwi odbiór pakietu startowego, nawet w przypadku, gdy pełnomocnik okaże kod QR zawodnika.
Podczas odbioru pakietu startowego Pełnomocnik zobowiązany jest okazać kod QR zawodnika, dla którego odbiera pakiet startowy oraz swój dokument tożsamości.
Czy trzeba posiadać specjalne badania lekarskie?
Nie. Zgłaszając się zawodnik zaznacza, że jest świadomy ryzyka związanego ze startem i jest świadomy swojego stanu zdrowia.
KOSZULKI
Czy koszulka wchodzi w skład pakietu startowego?
Pakiety startowe nie zawierają koszulki. Podczas rejestracji zawodnicy deklarują jedynie chęć zakupu koszulki oraz jej rozmiar. Koszulki będą sprzedawane przez Sponsora Technicznego OSHEE Biegu Nocnego na 10 km – firmę ASICS, na dedykowanym stanowisku w Biurze Zawodów w dniach 4-5 kwietnia 2025 r.
Jaki jest koszt koszulki?
Cena koszulki wynosi 80 zł.
Czy mogę przymierzyć koszulkę przed zakupem?
W punkcie zakupu koszulek będzie przymierzalnia.
Co zrobić, jeśli w formularzu zgłoszeniowym zaznaczyłem/zaznaczyłam zły rozmiar koszulki?
Rozmiar koszulki można zmienić w swoim zgłoszeniu do biegu w systemie DATASPORT, bądź zgłosić się do Organizatora poprzez wiadomość mailową na adres: zapisy@zis.krakow.pl.
Co zrobić, jeśli w formularzu zgłoszeniowym zadeklarowałem/zadeklarowałam chęć zakupu koszulki, a jednak jej nie chcę?
Podczas rejestracji zawodnicy deklarują jedynie chęć zakupu koszulki oraz rozmiar. Ostateczna decyzja o zakupie nastąpi w punktach sprzedaży koszulek.
Co zrobić, jeśli w formularzu zgłoszeniowym nie zadeklarowałem/zadeklarowałam chęci zakupu koszulki, a jednak chcę ją kupić?
Należy zgłosić chęć zakupu koszulki do Organizatora poprzez wiadomość mailową na adres: zapisy@zis.krakow.pl.
Osoby, które nie zadeklarowały chęci zakupu koszulki, a są zainteresowane ich kupnem, mogą nabyć koszulki również:
- w dniach 4-5 kwietnia 2025 roku w Biurze Zawodów na Expo (w godzinach otwarcia), na dedykowanym stoisku „KOSZULKI”, z pozostałych rezerw.
NUMER STARTOWY
Czy numer startowy jest imienny?
Organizator nie umieszcza na numerze imion, nazwisk, pseudonimów zawodników. Numer startowy nadany (przydzielony) w Biurze Zawodów jest dokumentem przypisanym do konkretnego zawodnika.
Czy muszę ustawić się w strefie jaka jest zaznaczona na moim numerze?
Można próbować ustawić się w innej strefie. Z reguły zmiana strefy szybszej na wolniejszą nie powoduje konsekwencji. Natomiast w odwrotnym przypadku sami zawodnicy mogą wyprosić taką osobę ze strefy.
Organizator zaleca przestrzeganie oznaczeń stref podanych na numerze startowym.
Zgubiłem numer. Co teraz?
Organizator nie wydaje duplikatów numeru. Jedyną możliwością jest ponowne zapisanie się do biegu (oraz dokonanie opłaty) i otrzymanie nowego numeru.
Zgodnie z regulaminem, to zawodnik przypisany do numeru ponosi konsekwencje, gdy na zgubionym numerze wystartuje inna osoba.
Co to jest czip?
Czip służący do pomiaru czasu umieszczony jest pod gąbką przyklejoną na numerze startowym. Pod żadnym pozorem nie wolno odklejać tej gąbki. Naruszony numer startowy uznaje się za nieważny.
Jak zamontować numer i czip?
Numer startowy wraz z czipem należy przypiąć agrafkami otrzymanymi w pakiecie startowym z przodu koszulki startowej (na wysokości klatki piersiowej).
START I TRASA
O której godzinie jest start?
Start biegu nastąpi o godzinie 20:30 z Rynku Głównego w Krakowie. Brama startowa zostanie zamknięta po 20 minutach od startu. Rozpoczęcie biegu po godzinie 20:50 nie będzie możliwe.
Gdzie znajduje się start?
Linia startu zlokalizowana jest na Rynku Głównym na wysokości Hard Rock Cafe (linia G-H).
Jaki jest limit czasu?
Limit czasu wynosi 90 minut.
Zawodnicy, którzy w ciągu 45 minut od przekroczenia linii startu, nie pokonają połowy trasy (5 km) zobowiązani są do przerwania biegu i opuszczenia trasy.
Gdzie zlokalizowane są szatnie?
Szatnie damskie i męskie zlokalizowane będą w dedykowanym namiocie na Małym Rynku w godz. 18:30 -00:00.
Gdzie znajduje się depozyt?
Depozyt będzie się znajdował w dedykowanym namiocie na Małym Rynku w godz. 18:30 -23:00.
Czy można startować na wózku?
Nie, start na wózku inwalidzkim jest niemożliwy.
Czy można biec z psem?
Nie, start ze zwierzętami jest zabroniony.
Czy można biec z wózkiem dziecięcym?
Nie, nie ma możliwości startu z wózkiem dziecięcym, w tym biegowym wózkiem dziecięcym.
Czy można biec w słuchawkach?
Tak, zalecamy jednak taki poziom głośności, aby słyszalne były komunikaty z zewnątrz.
Czy można na punkcie stawiać własne odżywki?
Nie, nie ma takiej możliwości.
Gdzie znajduje się punkt odświeżania?
Punkt odświeżania znajdować się będzie około 5 km, na stołach ustawiona będzie tylko woda. Organizator nie przyjmuje prywatnych odżywek zawodników na punkt odświeżania.
Czy na trasie są toalety?
Toalety będą zlokalizowane w okolicy startu i mety na Rynku Głównym, przy szatniach na Małym Rynku oraz na punkcie odświeżania.
Czy trasa jest oznakowana?
Tak, trasa jest oznakowana co 1 km.
Czy trasa posiada atest?
Trasa posiada atest PZLA, World Athletics (dawniej IAAF) i AIMS.
Czy na trasie będzie pomoc medyczna?
Tak, punkty medyczne zlokalizowane będą na trasie oraz na starcie i mecie biegu.
Czy na trasie może jechać koło mnie ktoś na rowerze/hulajnodze?
Nie, na trasie nie mogą znajdować się żadne pojazdy za wyjątkiem pojazdów organizatora.
Co zrobić, gdy jestem świadkiem wypadku/zasłabnięcia na trasie?
Należy zgłosić wypadek bezpośrednio do służb pilnujących trasę.
Czy będzie zorganizowane przedszkole dla dzieci osób, które startują?
Nie. Organizator nie przewiduje organizacji przedszkola.
META I WYNIKI
Co to jest czas netto?
Jest to czas zawodnika od momentu przekroczenia linii startu do momentu przekroczenia linii mety.
Co to jest czas brutto?
Jest to czas zawodnika od momentu wystrzału startera do momentu przekroczenia linii mety.
Gdzie znajdę wyniki?
Wyniki będą dostępne na stronie internetowej biegu pod linkiem: https://wyniki.datasport.pl/results5417/indexnew.php
Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi do 14 dni po zakończeniu Imprezy lub po uzyskaniu wyników kontroli antydopingowej, jeśli takowa zostanie przeprowadzona.
Czy otrzymam sms z wynikiem?
Każdy zawodnik, który zapisując się do udziału w biegu poda swój numer telefonu, otrzyma sms z wynikami po pokonaniu trasy.
Czy otrzymam dyplom?
Dyplom będzie dostępny do pobrania i wydrukowania na stronie z wynikami.
Czy po biegu muszę oddać czip?
Nie, czip zamontowany w numerze startowym jest jednorazowy.
Czy otrzymam posiłek po biegu?
Nie. Na mecie każdy zawodnik otrzyma wodę i izotonik.
Gdzie są prysznice?
Prysznice zlokalizowane będą na Małym Rynku w godz. 21:00-23:00.
Na czym polega klasyfikacja dla pracowników Gminy Miejskiej Kraków? Jak się zapisać?
Podczas Biegu będzie prowadzona dodatkowa klasyfikacja „Urząd Miasta Krakowa”, zgodnie z zapisami Regulaminu Klasyfikacji. W formularzu zgłoszeniowym należy wybrać opcję „pracownik Gminy Miejskiej Kraków”. Wybranie tej opcji oznacza, że zawodnik oświadcza, iż jest pracownikiem jednostki samorządowej będącej w strukturze Gminy Miejskiej Kraków, tj. wydziału, komórek na prawach wydziału Urzędu Miasta Krakowa lub miejskich jednostek organizacyjnych lub spółek Miasta Krakowa/z udziałem Miasta Krakowa lub fundacji powołanych przez/z udziałem Miasta Krakowa.
Jakie są nagrody?
Wszystkie nagrody są szczegółowo opisane w regulaminie imprezy. W kategoriach wiekowych dla kobiet i mężczyzn zostaną przekazane puchary.
Kiedy będą dekoracje?
Dekoracje rozpoczną się niezwłocznie po ukończeniu biegu przez najszybszych zawodników.
Czy nagrody są opodatkowane?
Tak, w przypadku gdy łączna wartość nagrody przekroczy kwotę 2000 zł, od wartości tej nagrody zostanie potrącony podatek dochodowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W jaki sposób wypłacane są nagrody?
Nagrody pieniężne zostaną wypłacone na konto bankowe podane przez zawodnika. Po dekoracji należy zgłosić się do namiotu z nagrodami i pozostawić swoje dane kontaktowe.
Do kiedy i gdzie mogę odebrać nagrodę?
W przypadku nagród pieniężnych, dane do przelewu nagrody należy podać najpóźniej do 30 dni od momentu ogłoszenia oficjalnych wyników. Po upływie tego terminu nagroda przepada na rzecz Organizatora.
W przypadku nagród rzeczowych, nagrodę odebrać można w siedzibie Organizatora po wcześniejszym kontakcie z Organizatorem lub w sposób z nim ustalony, najpóźniej do 30 dni od momentu ogłoszenia oficjalnych wyników. Po upływie tego terminu nagroda przepada na rzecz Organizatora.
Nagrody pieniężne zostaną wypłacone na konto podane przez zawodnika po uzyskaniu przez Organizatora wyników kontroli antydopingowej (o ile będzie przeprowadzona) oraz po otrzymaniu wszystkich danych niezbędnych do dokonania przelewu bankowego. Nagrody uzyskane w innych klasyfikacjach, o których mowa w pkt VI.1. regulaminu imprezy zostaną wypłacone na konto podane przez zawodnika w oświadczeniu wskazującym dokładne dane do dokonania przelewu lub w przypadku nagrody rzeczowej przekazane we wskazany przez Organizatora sposób.
INNE
Czy zawodnicy są ubezpieczeni?
Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Wskazane jest ubezpieczenie się od następstw nieszczęśliwych wypadków we własnym zakresie.
Komu przekazać uwagi na temat biegu?
Reklamacje w sprawach związanych z uczestnictwem w biegu oraz organizacją OSHEE Biegu Nocnego na 10 km można składać pisemnie na adres Organizatora lub mailowo na adres zapisy@zis.krakow.pl do 7 dni po zakończeniu imprezy.
DOJAZD
Jak dojadę do Biura Zawodów?
Zalecamy dojazd komunikacją miejską do przystanku: Reymana
Szczegółowe informacje: http://rozklady.mpk.krakow.pl/
Czy zawodnikom przysługuje zniżka na komunikację miejską?
W dniu biegu, na podstawie numeru startowego zawodnikom przysługuje darmowa komunikacja miejska.
Gdzie mogę zaparkować?
W dniu 04.04. w godzinach 14:30-20:30 – parking północny przy Stadionie Miejskim im. H. Reymana, wjazd od ul. Reymonta (trybuna północna).
W dniu 05.04. w godzinach 6:30-00:00 – parking północny przy Stadionie Miejskim im. H. Reymana wjazd od ul. Reymonta (trybuna północna).
W dniu startu zalecamy korzystanie z parkingów Park&Ride http://kmkrakow.pl/parkuj-i-jedz.html
Czy aby skorzystać z parkingu powinienem posiadać kartę parkingową?
Tak. Wjazd na miejsca postojowe będzie możliwy za okazaniem karty parkingowej (do pobrania na stronie https://biegnocny.pl/).
Czy możliwe będzie pozostawienie pojazdu na noc z 5/6.04?
Nie ma takiej możliwości.